WebJET DMS je informační systém na správu dokumentů ve vaší firmě. Systém pro správu dokumentů zabezpečí dokonalý přehled, archivaci, správu a bezpečnost dokumentů u každého uživatele. Nabízíme Vám cenově dostupné řešení přístupné z webového prohlížeče - systém, který se přizpůsobí Vám a ne Vy jemu.

Co vám přinese správa dokumentů přes WebJET DMS?

  • Přehled ve vašich dokumentech
  • Šetření nákladů
  • Zjednodušení schvalovacích procesů
  • Archivace a kategorizace dokumentů bez zbytečných papírů
  • Přístup k dokumentům i mimo kancelář
  • Bezpečnost vašich dokumentů v souladu se směrnicí GDPR

 

„DIGITALIZACE DOKUMENTŮ PRO MALÉ, STŘEDNĚ VELKÉ I TY NEJVĚTŠÍ“

 

Skenování dokumentů a jejich archivace

Uživatel může jednoduše po přihlášení přistupovat k archivovaným dokumentům, nahrávat nové nebo upravovat existující verze. Získejte přístup ke správě dokumentů i mimo kancelář, kdekoliv s připojením k internetu.

Schvalovací procesy

Definujte, kdo může vidět konkrétní dokumenty a kdo je má právo upravovat. Zajistíte tím přístup k senzitivním archivovaným dokumentům. Díky nastavením ve WebJET DMS můžete schvalovat různé verze dokumentů, např. PN, dovolené a podobně.

Integrace se stávajícími programy

Integrace s běžně používanými softwary a programy je samozřejmostí. WebJET DMS běžně přizpůsobujeme požadavkům zákazníka.

Škálovatelnost

WebJET DMS je plně škálovatelný. Přizpůsobí se požadovanému počtu uživatelů a počtu archivovaných dokumentů. Prostřednictvím této funkcionality dokáže WebJET DMS výrazně snížit měsíční poplatky.

Vyhledávání v dokumentech

Vyhledávejte ve vašich archivovaných dokumentech a souborech na základě textového řetězce, jména, či jakékoliv jiné hodnoty obsažené v dokumentu.

Monitoring aktivit

Monitorujte aktivně či pasivně dokumenty a jejich jednotlivé verze. Díky WebJET DMS získáte přehled o tom, který ze zaměstnanců daný dokument vytvořil, schválil, případně naposledy upravil.

Bezpečnost

Správa dokumentů disponuje několika tipy zabezpečení od přihlášení až po zajištění jednotlivé dokumentace. Náš systém vám pomůže i s novým GDPR nařízením. Stačí to jen nechat na nás.

 

 

Správa dokumentů na cestách

Získejte okamžitý přístup k archivovaným dokumentům vaší firmy. Stačí se jednoduše přihlásit přes aplikaci nebo webový prohlížeč, a dokumenty máte ihned po ruce připravené k úpravě či schválení.

Získat více informací

 

 

Je správa dokumentů přes WebJET DMS vhodná i pro Vás?

 

  • Působí vaši zaměstnanci v různých městech, regionech, pobočkách a potřebují mít přístup k dokumentům ihned?
  • Potřebujete dokumenty upravovat, resp. schvalovat různé nabídky, připomínkovat smlouvy a jiné dokumenty?
  • Mnohokrát vyhledáváte různé dokumenty a nemůžete je najít?
  • Chcete mít přehled o dokumentech, smlouvách, reportech a důležitých materiálech firmy?
  • Nemáte zbytečné finanční prostředky na koupi serverů a složitých softwarových řešení?
  • Musíte mít bezpečné místo pro uložení dokumentů, ale máte je naskládané v běžných skříňkách, nepřehledně a bez jakéhokoliv zabezpečení?
  • Chcete jednoduše a rychle vytvářet reporty?
  • Máte plné e-mailové schránky a velké soubory si posíláte e-mailem?
  • WebJET DMS je hotový produkt, který můžete začít používat ihned