WebJET MSG umožňuje hromadné zasílání personalizovaných e-mailů v plném grafickém provedení. Nainstalujeme ho do vašeho prostředí, aby kontaktní údaje klientů neopouštěly vaší firmu. Napojení na službu Amazon SES umožňuje odesílat i velké množství e-mailů v krátkém čase.

Hromadný mail

WebJET MSG na rozdíl od jiných systémů na odesílání reklamních mailů umožňuje napojení na vaše systémy. A to nejen na úrovni kontaktů, ale i dat generovaných do e-mailu.

Při vytváření hromadného mailu je možné používat dynamické aplikace na vkládání např. seznamu nemovitostí podle preference návštěvníka stránky nebo seznamu doporučených produktů na základě jeho posledního nákupu.

Další výhodou je možnost instalace na server přímo k vám, databáze příjemců hromadných mailů neopouští vaše prostředí a může být plně chráněna vašimi podmínkami nakládání s osobními údaji.

Modul WebJET DistributionList

Ve spojení s redakčním systémem  WebJET CMS (modul DistributionList) mohou být vlastnosti hromadného rozesílání e-mailů dále rozšířeny, tzn. je možné zajistit například pravidelné automatické generování a rozesílání personalizovaných e-mailů s novinkami na webu registrovaným klientům. Firma může svým registrovaným obchodníkům rozesílat aktualizace produktové dokumentace atd.

 

Personalisovaný hromadný mail

Zákazníkům už nestačí posílat obecné informace, chtějí dostat e-mail s přidanou hodnotou. Díky možnosti vkládání dynamických aplikací a tvorby obsahu přímo pro zákazníka získáte maximum z e-mail marketingu.

Získat více informací

 

Flexibilní mailový systém

Hromadný mail přizpůsobíme požadavkům na propojení s vaším systémem a připravíme dynamické aplikace vkládané do textu.

Vytvoříme vám design

Připravíme vám moderní e-mailové šablony na míru, do kterých stačí už jen vkládat text.

Databáze kontaktů je pouze vaše

Hromadný mail nainstalujeme do vašeho prostředí, kontakty neopouštějí vaše počítače. Vše v souladu s podmínkami pro nakládání s osobními údaji.

Dynamické aplikace

Připravíme aplikace, které do e-mailu vloží údaje z vašich systémů, např. seznam doporučených produktů na základě posledního nákupu zákazníka.

Vysoký počet příjemců

E-maily můžete bez problémů posílat velkému počtu příjemců, ať již přes váš SMTP server nebo pomocí služby Amazon SES.

Personalizace a segmentace

Seznamy příjemců hromadného mailu vytvoříte na základě předem definovaných kritérií, vyhledávání v databázi nebo odkazy na vámi používaný CRM systém.

E-mail neskončí v spamu

WebJET MSG dodržuje politiku omezení domén v počtu reklamních mailů odeslaných za hodinu. Vaše e-maily budou doručeny správně a neskončí ve spamu.

Odhlášení v souladu s legislativou

Odhlášení provede příjemce jedním kliknutím a díky vytvoření tzv. ,,Blacklistu" už nikdy nebude jeho e-mail znovu zařazen do seznamu příjemců.

A / B testování

Jednoduše testujte několik varianty textu, nadpisů, tlačítek, obrázků ale i celkového designu hromadného mailu.

Automatizované blahopřání

WebJET MSG umožňuje automatizované odesílání blahopřání k svátku, narozeninám, různým výročím a podobně.

Reklamní mail na míru

Začněte individuálním přístupem již v oslovení a pokračujte obsahem šitým na míru každému příjemci.

Statistiky, které vás budou bavit

Kromě počtu otevření a kliknutí vašich hromadných mailů můžete ve spojení s redakčním systémem monitorovat návštěvníka i na stránkách.

„E-MAIL MÁ DNES PŘECE KAŽDÝ!“

Neváhejte pravidelně komunikovat s vašimi zákazníky a informujte je o novinkách a dění ve vaší firmě. Díky hromadnému mailu WebJET MSG, který se dá jednoduše upravovat, oslovíte i vaše potenciální zákazníky.

 

Reklamní mail se opět probouzí k životu

Navzdory vyjádřením, že e-mail marketing je na ústupu, nebo že už není jeho efekt tak silný jako kdysi, je to naopak. Trend neoklamete:

  • Pro marketéry je e-mail marketing nejlepším zdrojem pro zpracování dat.
  • Dnes si více než 70 % respondentů čte své e-maily doma v posteli.
  • Více než 75 % uživatelů Gmailu má své e-maily synchronizovány na svých mobilních zařízeních.
  • Personalizované hromadné maily jsou podle statistik otevřeny každým čtvrtým uživatelem.
  • Průměrný pracující člověk stráví více než 2 hodiny denně čtením a posíláním e-mailů.
  • E-mail marketing neumírá! Je však nezbytné vybrat si ze široké nabídky správný nástroj, zhotovit kvalitní a lákavý text se zajímavým grafickým zpracováním, rozeslat ho individualizovaným způsobem a především nezanedbat měřitelnost zásahu a relevantní statistiky.

 

Získat více informací